wtorek, 8 maja 2012

Zaczynam :)

Witam serdecznie :)
Od dziś postanowiłam rozpocząć przygodę z blogowaniem. Nie mam zielonego, bladego ani żadnego innego pojęcia o działaniu bloggera, ale będę się uczyć.
Wypadałoby napisać parę słów o sobie, cóż zatem Na imię mam Basia i mieszkam w Lublinie. Od kilku lat, a dokładnie od momentu "bycia" w ciąży zainteresowałam się rękodziełem. I tak najpierw była to biżuteria, potem decoupage, szydełkowanie a obecnie zakochałam się bez pamięci w scrapbookingu i cardmakingu.
Mam nadzieję ,  że będę się tu dobrze bawić



1 komentarze:

Anonimowy pisze...

Basiu, życzę Ci miłej zabawy! Ale od niedawna blogspot coś pozmieniał i ja akurat kompletnie nie mogę się połapać, o co chodzi!

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawione słówko :)

Odwiedzinki

Followers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin