piątek, 15 czerwca 2012

wyniki candy i spraw kilka

Nadeszła pora na ogłoszenie wyników mojego Candy, jury w składzie Random.org i ja (niestety nie umiałam wstawić wyników inaczej)  wyłonilo zwycięzcę:

A pod numerem 4 kryje się :
ROMA
Rozgoszczę się w kolejce życząc pomyślności wszelakiej i marzeń spełnienia. Zapraszam również na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

Gratuluję zwyciezczyni i proszę o przysłanie mój e mail basia691@02.pl adresu do wysyłki nagrody.


A w dalszej kolejności chciałam podziękować mojej kochanej koleżance Kasi, którą również serdecznie pozdrawiam, za piękne prezenty urodzinowe i pamięć:)

 A oto co dostałam

Na koniec chciałam pokazać komplecik, ktory zrobiłam dla Kasi- dziewczynki, która 20 czerwca obchodzi urodziny. Zachęcam wszystkich, żeby odwiedzili stronę Marzycielskiej Poczty i sprawili radość małym podpiecznym.  O akcji dowiedziałam się z bloga Pomorskie Craftuje


Pogoda nas nie rozpieszcza, za oknem szaro i buro i zdjęcia jak zwykle do bani

Dziękuję wszystkim, którzy odwiedzają mój blog, komentują i tak licznie zgłosili się na moje cukieraski.
Pozdrawiam

8 komentarze:

ROMA pisze...

Dziękuję za miłą niespodziankę. Takie drobiazgi bardzo umilają codzienność.

Asio pisze...

Dzięki za zabawę i gratulacje dla zwyciężczyni :)

barbaratoja pisze...

Gratuluję Romie szczęścia w losowaniu!
Zrobiłaś śliczności dla dziewczynki z Marzycielskiej Poczty.

AsiaB pisze...

Dzięki za zabawę i gratulacje dla wygranej!!!Pozdrawiam:)

awona_73 pisze...

Gratulacje dla ROMY :)
Pozdrawiam- Iwona.

Anko pisze...

Gratuluję wygranej a Tobie dziękuje za zabawę. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

Anonimowy pisze...

Gratuluję zwyciężczyni :)
A koleżanka Kasia to robi wspaniałe prezenty, trza by było ją Basiu namówić na założenie bloga :)
Pozdrawiam!

ewinka pisze...

Gratuluję i dziękuję za zabawę.

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawione słówko :)

Odwiedzinki

Followers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin