środa, 19 czerwca 2013

lift

Przegladając blogi natknęłam się na fantastyczną kartkę Cynki, którą do zliftowania zaproponował DT Diabelskiego Młyna.





Czym prędzej zabrałam się do pracy i wyszło takie coś :




piękne papiery wygrałam u AsiB. http://asiab-mojehafciki.blogspot.com/

Oczywiście zapomniałam zrobić zdjęcia papierkom, wstążkom i słodkościom, które dostałam, zanim je pocięłam :(

Asiu przepraszam !

Dziewczyny wierzcie mi że szczęka mi opadła kiedy otworzyłam paczkę, bo takiej ilości takich wspaniałości się nie spodziewałam.

Asiu dziękuję :)

Pozdrawiam


8 komentarze:

Szydełkiem w oko :) pisze...

i świetnie wyszło :)

asterek pisze...

Niesamowita kartka :) Piękne papiery :)

DOBROSŁAWA pisze...

Lift syperasty, a papiery wybrałaś świetne.

Makola pisze...

Wspaniale! Super sexy! ;P

Pasje Justychy pisze...

Przepiękna, lift bardzo udany :D

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Lift bardzo oryginalny i ciekawy.Ciekawa praca.Pozdrawiam serdecznie:)

AsiaB pisze...

Cieszę się, że Ci się podobały:)Chętnie zobaczę, co z nich stworzyłaś..a ta karteczka jest super:)

Chasia pisze...

Przepiękna, artystyczna praca! Zachwyca dodatkami i ekspresją :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawione słówko :)

Odwiedzinki

Followers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin