poniedziałek, 29 lipca 2013

Z Życzeniami urodzinowymi

Kartka urodzinowa w "żywych" kolorach. Posyłam ją na wyzwanie Diabelskiego Młyna. Jest to lift radosnej kartki Groszka




Chciałam jeszcze podziękować Katherine za nominację do Liebster blog Award
Oto moje odpowiedzi na pytania

1Twój ulubiony kolor?
nie mam chyba ulubionego jednego

2 Ulubiona pora roku?
wiosna

3 Ulubiona piosenka?
nie mam ulubionej, chociaż czym zadziwię pewnie niejedną z was- słucham metalu ;)

4Ulubiona książka?
lubię wiele , lubię czytać Kinga oraz fantasy

5Wolisz kawę czy herbatę?
zdecydowanie herbatę

6Kim chciałaś zostać jak byłaś mała?
lekarzem

7Lubisz podróżować?
bardzo

8Gdzie chciałabyś pojechać?
chciałabym zwiedzić całą Polskę

9Wolisz góry czy morze?
do wiosny byłam pewna, ze góry, teraz nie wiem

10Lubisz spacery po lesie?
lubię

11Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?
moja rodzina

Co do moich nominacji to nie chcę nikogo wyróżniać, kocham was wszystkie. :) I wszystkie czujcie się nominowane

Pozdrawiam
Basia

4 komentarze:

Pasje Justychy pisze...

Świetna, bardzo podoba mi się kolorystyka- jest taka żywa i radosna :)

Kasiulka pisze...

Kolorki super,cała karteczka taka wesoła w sam raz na urodzinki.

Molly pisze...

ciekawie połączyłaś bardzo wzorzyste papiery, bardzo ładnie Ci to wyszło :)

AsiaB pisze...

Nie dziwi ten metal, choć nie wiem dlaczego:) Karteczka faktycznie rozweselająca:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawione słówko :)

Odwiedzinki

Followers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin