czwartek, 17 maja 2012

Na Dzień Mamy

Od kilku dni nic nie pisałam, a to dlatego, że moi chłopcy przeszli przez wstrętne choróbsko. Od zapalenia krtani po zapalenie oskrzeli. Dzięki Bogu dzis juz się czują lepiej.

Dziś pokażę komplet na Dzień Mamy. W skład kompletu wchodzi pudełko w formie torebki, gdzie schowam czekoladki



oraz karteczki-składaka









Karteczkę zgłaszam na wyzwanie pt. Dzień Matki  w Scrap Market








oraz na wyzwanie w Scrap Pasji,
 W pracy użyłam kwiatków sweethart, Mgiełki w płynie oraz ćwieków ze Scrap Pasji









i na koniec zgłaszam ja na wyzwanie z Katharynką w Kreatywnym Polu





A tak prezentuje sie komplet




 A już wkrótce komplet na Dzień Mamy dla Teściowej - w końcu to też matka ; ) 

Pozdrawiam serdecznie










3 komentarze:

kartkomania.com pisze...

Fajny zestaw :)

Dziękuję za udział w tęczowej zabawie Scrap Pasji.

katharynka pisze...

cudna kartka i ta torebeczka!
Dziękuję za wzięcie udziału w moim wyzwaniu - pozdrawiam Katharynka DT Kreatywne Pole

Anuszka pisze...

super!!

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawione słówko :)

Odwiedzinki

Followers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin