niedziela, 13 maja 2012

Wyzwaniowo w Szufladzie

Odkąd załozyłam blog, staram sie tworzyć "potworki" na różne wyzwania. Daje mi to mozliwosć trenowania i udoskonalania(mam nadzieję że tak jest;)) się. ZAtem na to wyzwanie :





wysyłam takie oto smieszne pudełeczko, dla Mamy z okazji Jej świeta. Box w stylu cukierkowym, żeby było zabawnie, a tak serio to ostatnio jakoś polubiłam róż




Przepraszam za jakośc zdjęć, ale cos się dzieje z moim aparatem



Szuflada zaprasza również na swoje rocznicowe Candy


Pozdrawiam

4 komentarze:

Ala M. pisze...

Świetny boxik! Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu :)

Anonimowy pisze...

Świetny pomysł z tymi wyzwaniami, zawsze to działa jakoś motywująco do pracy :)Boxik świetny! :)

Bligu pisze...

Ciekawa forma pudełka!

Pozdrawiam i dziękuję za udział w moim candy!

Unknown pisze...

Bardzo ładne wnętrze boxa:)

Pozdrawiam serdecznie, dziękuję za udział w candy i życzę powodzenia w losowaniu:D

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawione słówko :)

Odwiedzinki

Followers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin